łoboż...

Dwa egzaminy w ten weekend, a ja robię zdjęcia biżuterii... Zawsze zdążę, tha... Brak mocy u mnie ostatnio, jakieś wykończenie mnie dopadło. A w pracy zamiast się pouczyć mając trochę czasu, to robię biżu. Zawsze znajdzie się zajęcie, żeby nie zajrzeć do notatek :P Ale sądzę, że teraz zniknę na dłużej, więc pokażę komplecik który zrobiłam. Linka woskowana, turkusy i koraliki szklane.
Enjoy :)

 

A tak wyglądają razem :)

 

Spojrzałam dzisiaj na zdjęcia z poprzedniego wpisu. Przepraszam za taki kicz. Strasznie j obrobiłam :P I pamiętam, że miałam pokazać bransoletkę, pokażę, obiecuję :>

Komentarze

  1. bardzo orginalna i pomysłowa biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki średnio mi się podobają ale bransoletka bardzoooo :-) Masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE!!
    I masz świetne logo. W ogóle ładny blog.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, Miszona - dziękuję :)
    Doro - dzięki, a logo Ukochany robił :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty