poświątecznie

Mam nadzieję, że te święta przyniosły Wam dużo miłości, ciepła i spokoju w serca. U mnie różnie bywało, jednak sama Wigilia była jak z bajki :)
I jeszcze raz wielkie dzięki dla Ewy z Zakątka Dzięciątek, która prawie, że na ostatnią chwilę stworzyła dla mnie dwa piękne bukiety dla pociech mojej siostry. Dylemat z prezentem dla nich miałam straszliwy i pomysł okazał się trafiony :) Córeczka siostry nie rozstawała się ze swoim bukietem :) Zdjęć niestety nie zdążyłam zrobić, ale Ewa mi udostępniła swoje, zresztą można je zobaczyć u Niej na blogu :)





A tu jeden z prezentów, który sama zrobiłam. Planowałam go już od dawna dla Duszy, która zawsze jest, jak Jej potrzebuję ;) Do ozdoby opakowania użyłam papierów, które podarowała mi Dryszka za co bardzo Jej dziękuję :*



Jeszcze zrobiłam naszyjniko - bransoletkę Mamie, jednak zapomniałam o zdjęciu, co nadrobię w najbliższym czasie :)
Sądzę, że odezwę się dopiero w Nowym Roku, więc chciałabym życzyć Wam wszystkim zdrowia. Jak jest zdrowie, to są także siły na tworzenie i mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie obfity w pomysły :) I wiary w marzenia :*
I pamiętajcie o candy, jeszcze zaledwie kilka dni do losowania :)

Komentarze

  1. Prześliczne bukieciki, a prezencik bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bukiety!!! Szok!
    I piękny naszyjnik, zazdroszczę Dryszy ;))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    ps. guziczki przeszły pierwszy wypał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za zamówienie :)
    A prezent wyszykowałaś śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty