już niedługo będzie zima :D

Co roku na jesień to powtarzam :) Bo jednak wolę zimę, chociaż teraz też jest fajnie, jak zaświeci Słońce, bo inaczej, to nie wiem jak mam się ubierać T_T Straszne to jest. Potrafię godzinę przed szafą stać z chmurką nad głową: "co by na siebie włożyć?", a potem okazuje się, że muszę już wychodzić i biorę pierwsze rzeczy, które mi w ręce wpadają. Dzisiaj wpis trochę szafiarski, trochę hendmejdowy. Bo oto przedstawiam Wam mojej roboty czapkę dla dredziarzy! :D Wszystkie kominy, które widziałam nie za bardzo mi odpowiadały, bo ten odstawał za bardzo, albo kolory miał nie w moim stylu, albo, albo i zawsze było jakieś 'ale'. Co prawda mój jest czarny, jednak ozdobię go jeszcze turkusowymi guzikami i przypinkami :) Pierwsza jest od Ukochanego (ale Mu reklamę robię :P ) Tak więc dosyć gadania :)


A tak wyglądałam w całości :)


 
Top i pasek: CH Reduta - forever18
Sweter: Złote - H&M
Kamizelka i bransoletka: wymiana na mojeciuchy.pl
Alladyny już były kiedyś: sh
Buty: Złote - Deichman
Torba: Tesco :) - Ko ara

Komentarze

  1. Fajna dredziarska czapka:) Super jak ludzie wyglądają tak pozytywnie i kolorowo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki śliczne :* Chociaż miałam przez jakiś czas mały kryzys odnośnie kolorów, to mimo tego, że wszyscy na szaro się ubierają myślę, że jednak im bardziej kolorowo, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wyrób! Świetnie w nim wyglądasz!!! Ależ Ty masz ukrytych talentów o mamo:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj talent, jak się chce, to się potrafi :P
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty