wiosna? :P

Nie! To tylko ja i powiem to pierwszy raz: chcę już słońce. Może to przez przemęczenie, które towarzyszy mi od dłuższego czasu, nie wiem sama, jednak poważnie wysiadam ostatnio. Miałam nie narzekać :P Dzisiaj mało pokażę bo zrobiłam tylko piórnik, który zresztą zajął mi ze dwa miesiące :P Filc ręcznie wyszywany muliną i koraliki szklane. Na razie będzie takie zdjęcie, niestety nie ukazuje w całości uroku piórniczka, bo powiem szczerze, że zadowolona jestem z niego :) Może jak będę miała chwilę, to zrobię nowe zdjęcia, a na razie
Enjoy ;]


Może nie mam czasu na biżutki, ale na szczęście mam pomysły na ubieranie, tym bardziej, że w końcu znalazłam grube, ciepłe alladyny i muszę się nimi pochwalić, więc wczoraj wyglądałam tak:



Kolczyki i kwiat: Sping - Kabaty
Bransoletka - Oh! Calcutta
Czerwona chusta - stoisko z góralskimi rzeczami - Kabaty
Zielona chusta już tu była - sh
Bluzka - Diverse
Kamizelka Top Shop - wymianka z mojeciuchy.pl 
Spodnie - allegro
Buty - Deichmann
Pasek - forver18 
A teraz uciekam na uczelnię :) A! I już dostałam profil na dooperelle.pl

Komentarze

  1. Helloł:):):) Super to etui:D

    No i fajno,że alladynki znalezione:D Ja w takich nie chadzam,ale Ty super w nich wyglądasz:)

    A ja tak nieśmiało pytam... Jak tam moja biżu??? Kiedy dasz radę zrobić?:) Bo potem z tym weselem to ja zapomnę;)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta wersja z dwiema chustami :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty