znowu po długiej przerwie...

Dzisiaj pierwszy wolny dzień. Mam maksymalnie jeden dzień w tygodniu kiedy nie mam szkoły, ani pracy po 12 godzin T_T To szybko wrzucam, co mam do pokazania i lecę do Mamy :) Kolczyków też za dużo nie zrobiłam, bo nawet nie zawsze mam siłę na to, ale! Nie ma co narzekać. Zaczęłam robić warkoczyki, jeszcze trochę jest do dopracowania, ale może któraś z Pań z Wawy i okolic skusi się na takowe? Albo na dredloki po kosztach? Muszę znaleźć inną pracę i myślę nad tym, więc pomożecie mi zgłaszając się na ochotniczki? :P
Pierwsze efekty pracy widać na mojej znajomej :) Bidulka, zawsze na niej się wszystkiego uczę :P


A teraz kolczyki, trochę wszystko na jedną łapę, bo robię je w pracy po kryjomu, a tym sposobem zajmuję najmniej miejsca i mogę szybko schować jakby co :P





I na koniec muszę się pochwalić, że kilka dni temu dostałam zaproszenie jako twórca, na stronę dooperelle.pl pierwszy raz w życiu nie musiałam sama wysyłać zdjęć i się prosić, tylko zostałam zaproszona! :D Moje konto jest w trakcie tworzenia, więc od razu wrzucę link, jak będzie wyglądało :D

Komentarze

  1. jej jakie slicznosci :*
    witaj po przerwie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a czemu warkoczyki nie zakończone:)? ja się uczyłam na sobie pleść, dopiero potem nagle moje koleżanki zrobiły się chętne- jak zobaczyły, że nie wyłysiałam i wyglądam po rozpleceniu tak jak przed:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka nie życzyła sobie, żeby zakańczać, bo tak wyglądają naturalniej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty