bah!

Planowałam sobie wielki powrót na bloga. Na wiosnę trzeba zdmuchnąć stąd kurz i zacząć działać, co do tej pory uniemożliwiała mi praca. Aktualnie jestem bezrobotna (oczywiście mam nadzieję, że ten stan nie utrzyma się długo), ale przynajmniej dopóki mam czas, to postaram się go dobrze spożytkować :) Co prawda, jak skończyłam pracę, to dopadło mnie choróbsko, ale w końcu powróciłam do żywych i zaczynam powoli wracać do formy :) Na początek wiosennych prac kolczyki i bardzo prosty naszyjnik :) Dużo rzeczy mam w trakcie pracy, więc będą jakieś ciekawe nowości. Asiu! Mam już Twoje kolczyki, jeszcze broszka i dostaniesz też prezent ode mnie za to, że tyle musiałaś czekać :*

a teraz enjoy :)



Komentarze

  1. Anetko wiesz,że ostatnio myślałam o Tobie:)

    Kurka to niedobrze,że znowu pracy brak:( U mnie to samo...:( Buuu... Ale co zrobić. Życzę co byś szybko pracę znalazła!

    I do zdrówka szybko wracaj!

    A co do kolczyków i brochy-już nie mogę się doczekać:D A prezenciku wcale nie trzeba co Ty:*:*:*

    Naszyjnik-fajny:D Choć jestem zwolenniczką długich hihi:) A kolczyki pikne jak zawsze!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej ale super tatoo :D kolczyki rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu to myślami mnie ściągnęłaś. Zapewne martwiłaś się o kolczyki, ale ja pamiętam :)

    Pappu dziękuję, fajnie że komuś się podoba (tattoo i kolczyki :P )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty