Czy macie czasem tak...

... że bliscy mają wobec Waszej osoby konkretne oczekiwania? Jednak gorzej robi się, gdy te oczekiwania nie godzą się ze sobą. Uszczęśliwiając jedną osobę, sprawimy przykrość tej drugiej. Wręcz się rozdwajamy, żeby ci, których kochamy nie poczuli się zaniedbani. A mimo tego i tak zawsze ktoś będzie niepocieszony. Szukam ciągle na to złotego środka...
Wybaczcie, że tak dosyć melancholijnie zaczęłam, chociaż planowałam wesoły wpis ponieważ dosyć dużo się ostatnio dobrego dzieje. A jednym z tych dobrych zdarzeń jest nowa pociecha :) Proszę Państwa, to jest Kefir. 
Kefir jest odmianą sphinx dumbo i na razie tyle o nim wiem. A, ma 7 tygodni i od piątku z Nami mieszka. Faraon jak na dobrego wujka przystało przyjął go bardzo dobrze i teraz będą dzielić razem jego królestwo :)





A tu efekty ostatniej pracy, ciężko z czasem mam od kilku dni, więc nie dużo robię, ale zawsze coś :) Poza tym zakupiłam w końcu wymarzony aparat, tylko jeszcze uczę się z nim dogadywać :)







Czy wiecie, że w Polsce żyją koniki morskie? ;)

Komentarze

  1. Śliczny! A te uszy ^^

    ps. fantastyczny konik morski ^^ ja nie mam cierpliwości do drutu, próbowałam, ale nic a nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i to jest właśnie najgorsze... dlatego czasem trzeba do tego nabrać dystansu...

    ps. dziekuje za odwiedziny...
    ps2. fajne biżutki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięęęękny Ogoniasty!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny:)
    Piękny szczurek, chociaż zawsze mnie do nich zniechęcał ten długi ogon - nie wiem dlaczego, bo pyszczek ma uroczy:)

    A tyle się słyszy, ze człowiek powinien być jednak egoistą i zapomnieć czasami o innych, tak dla własnego zdrowia psychicznego. Łatwo się mówi gorzej zrobić - ale warto próbować:))

    Twoja biżuteria jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj słodziutki ten Kefirek. I jakie ma pyszczydło piękne:))) Aż chce się mu dać buziaka:)
    Biżuteria bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty