Łaaaa... wyróżnienie!! *___*

Dostałam pierwsze w moim blogowym życiu wyróżnienie od Keendi, za co bardzo dziękuję :*


Zasady gry (przepisane od Keendi):
- Na swoim blogu stwórz notkę o nominacji, podając przy tym link do osoby, która Cię nominowała.
- Napisz o sobie siedem rzeczy, których odwiedzający bloga jeszcze nie wiedzieli.
- Nominuj szesnaście innych osób (nie można jednak nominować osoby, która Ciebie nominowała)
- Zostaw na ich blogach komentarz, dzięki któremu dowiedzą się o nagrodzie i nominacji.

No to teraz rzeczy, których o mnie nie wiecie (może troszkę ;) :
1. Boję się sama zostawać w domu.
2. Masowo kupuję hinduską biżuterię, przez co już nie mam gdzie jej upychać.
3. Jak idę na zakupy ciuchowe, to potrafię spłukać się do ostatniego grosza mimo tego, że kupuję w ciuchlandach i poszukuję tylko OKAZJI ;P (przez co Ukochany już tak na mnie woła czasami).
4. Przytłaczają mnie głośni ludzie, nie mówię o otwartych charyzmatycznych osobach, tylko o takich, które robią wokół siebie szum nie zawsze potrzebny.
5. Uwielbiam grać na kompie. Jak dopadnę wciągającą grę, to potrafię siedzieć, dopóki jej nie skończę (dlatego nie gram w gry on-line ;) ).
6. Nie znoszę kotów, nie wiem co te istoty w sobie mają, ale nie cierpię ich. Wybaczcie ;)
7. Jestem lewo-ręczna ;P

A ja nominuję (wybaczcie, jeżeli nie zauważyłam, że już ktoś dostał wcześniej to wyróżnienie) :

Nie powiem, ciężko było wybrać 16 blogów, kolejność jest losowa. 
Zakończę słonecznie i trochę rozreklamuję ;)
Piosenka śpiewana przez Tałi'ego promująca projekt Z Liścia Urwani Mixtape, któremu 'przewodzi' mój Ukochany. Niebawem reszta materiałów :) Śledźcie ich kanał na youtube :)

Komentarze

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie, dziękuję też że do mnie zaglądasz, zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Zostałam wyróżniona po raz drugi, z czego bardzo się cieszę!

    Panu Ukochanemu Doumy gratuluję zgrabnego kawałka muzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :)
    Ja też bardzo nie lubię być sama w domu - czuję się nieswojo i zamykam wszystkie możliwe zamki w drzwiach...

    Co do Twojego komentarza u mnie - od 4 lat włosy tylko podcinam i sobie rosną. Ostatnio obcinałam je pod koniec maja i wtedy też dorobiłam się grzywki :)
    Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolność Tworzenia, Trzpiot, Sarmatix Proszę bardzo, chociaż uważam, że nie ma za co, bo prowadzicie świetne blogi :)

    Doro Niebawem kawałek śpiewany przez Ukochanego ;) i dziękuję w Jego imieniu :)

    Rocktechnika Cieszę się, że są miłe, ale przede wszystkim szczere :) Noś rozpuszczone, bo świetnie Ci, naprawdę :) A co do samotnego zostawania w domu, to ja boję się duchów O_o'

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za wyróżnienie:))) I przepraszam, że tak późno. Mam nadzieję, że zostanie mi wybaczone z uwagi na moje aktualne zawirowania remontowe;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty