Znowu przerwa...

Mało mnie ostatnio na blogu, mam nadzieję, że osoby zaglądające regularnie nie będą miały mi tego za złe. Tym bardziej, że widzę nowych obserwujących, co jest bardzo miłe :)
Wytłumaczę się z nieobecności, ponieważ zaczęłam jeszcze drugą pracę w tym oto miejscu --> klik! i małe urwanie głowy na razie mam, ale obiecuję, że jak już oswoję się z nową sytuacją i znów nauczę organizować czas według nowego planu, to nadrobię wszystkie zaległości. Dodatkowo zapowiadam, że niebawem będzie u mnie trochę słodkości dosłownie i w przenośni :)
A na daną chwilę mogę zaprosić Was do odwiedzenia mnie w pracy i wypicia naprawdę dobrej świeżej kawki :)




Komentarze

  1. Dziekuje za przemile odwiedziny, bardzo klimatycznie tu u Ciebie i jak pieknie pachnie na kawe :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w drugiej pracy:) A przez te foty to idę sobie zrobić kawę;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty