skarby

Wczoraj utopiłam się w notatkach, a teraz szykuję się na rozmowę o pracę :P Chciałam jeszcze tylko pokazać malutkie skarby, które zebraliśmy z Ukochanym na plaży, niby nic, jednak dla mnie ten wyjazd był wyjątkowy, a na kamyczki mam już pomysł ;)


A tak wyglądałam w piątek :)




chusta na głowie to sari z ciuchlandu do kompletu mam jeszcze salwar kameez, jednak nie mam na razie pomysłu jak go ogarnąć ^^
chusta na szyi - znaleziona na uczelni :P
czarny top - forever18
kamizelka firmy Top Shop z wymianki ze strony mojeciuchy  - uwielbiam ten portal!
broszkę i bransoletki sama robiłam
kolczyki - Orsay
pasek ręcznie robiony kupiony od Artystek
spodnie sama szyłam z poszewki kupionej za 2,50 w ciuchach
buty rok czekały aż wyjmę je z szafy - HD
 

Komentarze

  1. Osz TY!!!!!! Super,że wyjazd się udał:*:*:*

    No i pięknie wyglądasz:)

    Pozdrawiam cieplutko i jestem ciekawa co to z tych kamyczków beje:D
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty