pokazy, reklamy i srebrne obrączki

A właściwie jedna obrączka, którą sobie zrobiłam. Moje pierwsze dzieło ze srebra ręcznie formowane i wypalane. Jestem z niego dumna :) A to wszystko tak naprawdę dzięki Medusce, która powiedziała mi gdzie i co kupić :) Bo pisałam do wielu osób, ale niestety żadna nie zechciała mi odpisać.
Tak oto powstał mój najukochańszy pierścionek, na dodatek dostałam od Łukasza trochę kryształów górskich i udało mi się osadzić malutki odłamek. Oprócz opalu mlecznego będzie to teraz mój kolejny ukochany kamień ;)


Polecam także wyzwanie u Sarmatix z okazji Nocy Kupały, a tam piękne kolczyki do wygrania :) Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się coś zrobić i także Wam życzę powodzenia :)


A na koniec MUSZĘ się pochwalić, o umrę! W ostatnią sobotę byliśmy z Ukochanym na zdjęciach do reklamy Ery, więc jak za około 2-3 miesiące zobaczycie reklamę z dziewczyną i chłopakiem w dreadach ubranych na kolorowo pośród baniek, to jestem ja i Łukasz :P

 

Komentarze

  1. Oooo to trzeba oglądać:D Jak coś-to daj znać:D

    Pierścien boski:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :-) Uwielbiam takie ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasia - na pewno dam znać :P
    Miszona - bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty