Trochę nowości. W weekend miałam sporo egzaminów, a jak mam się uczyć, to olbrzymia siła twórcza się we mnie budzi i za nic nie umiem jej pokonać, więc pochwalę się, co mi się udało wyczarować ;)
 Ogółem staram się ogarnąć jakieś nowe techniki, więc mieszanie jest tym razem :) ale na początku komplet urodzinowy komplet dla Siostry Ukochanego :) opal + lawa

 
I moja pierwsza próba haftu koralikowego bodajże





Te kolczyki zainspirowane są jedną z prac Alabamy, niestety nie mogę znaleźć teraz linku, ale postaram się to nadrobić

Komentarze

  1. Ostatnie kolczyki świetnie i bardzo oryginalne. Wyglądają na duże. Jakie mają wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    A kolczyki mają coś około 3,5 cm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest piękne, ale srebrna obrączka z poprzedniego wpisu podoba mi się szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło to czytać, a co do obrączki to sama przyznam, że jestem niesamowicie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty