Został ostatni miesiąc szkoły, czyli same egzaminy. Pierwsze potknięcie właśnie zaliczyłam na psychologi, którą będę poprawiać w najbliższy weekend, ble D:
Niestety trzeba to przeżyć jakoś, a dla odprężenia dwie rzeczy pokażę. Ostatnio próbuję robić rzeczy trochę bardziej na wakacje, do sukienki, czy kostiumu (nie powiem, że nie inspiruję się biżuterią ze sklepów, bo bym skłamała, jednak to dobry sposób, żeby zobaczyć, co jest modne :) )




Nie wiem co się dzieje ostatnio, ale kompresja strasznie psuje zdjęcia, a nie miałam z tym problemów do tej pory.

Komentarze

  1. ładna biżuteria:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny branzolet!
    Czy w innych kolorach uczyniasz też? Zamierzasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)
    Mam jeszcze dużo kolorów do wyboru, w sumie już teraz to kwestia zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź! To ja przemyślę sprawę. W jakich widełkach cenowych się zmieszczę z samą bransoletką?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty