i hyc o podłogę! ;)

Ech... Ciężki tydzień. Wypadek psiaka przestałam odczuwać dopiero przy weekendzie, a w poniedziałek musiałam uśpić szczurkę. Użerania ze szkołą ciąg dalszy, bo przecież 'wszystko co jest źle, jest winą studenta' - to motto mojej uczelni. Ych...
Ponarzekać sobie muszę czasem, wybaczcie ;)
 
Coś chciałam... A tak. Takie kolczyki dostała moja bliska znajoma ze szkoły ;)
Chciałam dać Jej coś delikatnego i rozjaśniającego. Sama koleżanka ma bujne ciemno-kasztanowe loki, więc mam nadzieję, że chętnie je będzie nosiła :) Są bardzo leciutkie i miały wyjść zwiewnie. Niestety piórka pasujące do kolczyków mam u Mamy w domu, więc wyszły tak:
 

A mam jeszcze takie pytanie, bardziej prośbę o radę ;) Czy byłyście może w sytuacji, że wygrałyście candy i czekałyście, czekałyście a paczka nie przychodziła? Takie przykre rozczarowanie, prawda? Może doradzicie mi co robiłyście w takiej sytuacji?




Miłego wieczoru wszystkim życzę :)

Julian Burger feat Robal - Heaven Is Here by robalreggae

Komentarze

  1. czasami się cieszę, ze studia już za mną:)
    a kolczyki wyszły cudne:)
    co do candy to ja również czekam na przesyłeczkę, ale myślę, że to raczej moja poczta może mieć małe opóźnienie:))) - taką mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie dostałam paczuchy. A osoba odpowiedzialna za to nie odpowiada na maile.

      Usuń
  2. przede wszystkim współczuję z powodu szczurki...
    Studia miną i zostanie po nich tylko papierek... głowa do góry :)
    A zmieniając temat na milszy - kolczyki barrrdzo mi się podobają :) a ja jestem maniaczką dyndadełek dousznych, więc wiem co mówię :)
    I dziękuję za muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły i bez piórek!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty