ach te korki do butelek, jak z nimi sobie radzić? :)

A tak wczoraj odebrałam mega paczkę, którą zamówiłam na beadbeauty.pl .
Po raz kolejny kupiłam szklane buteleczki na koraliki, które są genialne :) Jednak mają moim zdaniem jedną małą wadę. I właśnie chcę Wam pokazać, jak sobie z nią poradzić :)
A mianowicie chodzi o korki od tych buteleczek, które są dosyć delikatne i czasem ciężko je wyjmować.
Już obszywałam je materiałem i kombinowałam jak tu ułatwić sobie życie.
Przypadkowo wymyśliłam coś takiego:

 
Wystarczyło nałożyć na szpilkę podkładkę płaską i nabić korek od dołu. Od góry zawinęłam resztę szpilki, żeby łatwo się wyciągało i tyle :) Mam nadzieję, że komuś tym pomogłam :P
Miłego dnia :)

Komentarze

  1. pomysłowy Dobromir z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :)
      Może ameryki nie odkryłam, ale z pomysłu jestem dumna :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tylko ile czasu trzeba było, żebym na to wpadła. Uhuu :P

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję! Właśnie dostałam parę słoiczków i zastanawiałam się ile wytrzymają te korki mojego skubania! Niby proste...?! Dzięki raz jeszcze! Przeglądam Twoje strony i jestem pod wrażeniem! Jeszcze się odezwę, Pozdrawiam na razie!Pa! aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, bardzo cieszę się, że z tym pomogłam, bo np. mój facet stwierdził, że to banalne jest :P A ja też długo miałam z tym problem :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty