Dzisiaj miałam wolne i jak to w środę były Pola, to nie omieszkałam skorzystać, biorąc pod uwagę, że miałam imieniny, a samej w domu to średnio tak siedzieć. Było przyjemnie, jak zazwyczaj :) Potrenowałam, poopierniczałam się i tak minął mi dzień. Nic nowego raczej się nie nauczyłam, bo za bardzo nie mam od kogo. Muszę trochę filmików pooglądać. Mam za to trochę nowych zdjęć i nawet Zipo mi porobił trochę :D


Jaka radość na zdjęciu :P Jakoś zawsze jak się koncentruję, to mam taką jakąś poważną minę, jakbym zła była :/ Obym tylko nie zapomniała na niedzielę zawieźć Zipo diabolo :P
 
To strasznie miłe uczucie, jak idę tam, a ludzie machają i wołają mi już z daleka. Czasami tak jest. Ciepło się na sercu robi. Będę to wspominać w przyszłości. Na pewno.

Korzystając od razu z okazji imienin pochwalę się, że biorę udział w zabawie "Podaj dalej", którą rozpoczęła Rossali. I z tego wszystkiego sama chętnie rozdam prezenty. Zasady są proste:
  • 3 pierwsze osoby, które zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie jakiś mały upominek, który zobowiązuję się wysłać w przeciągu 365 dni,
  • następnie każda z tych osób ma obowiązek ogłosić taką samą zabawę u siebie,
  • każdy może się bawić tylko 3 razy :)
Są chętni? :D

Komentarze

  1. Żaaaapisuje sie :) robisz świetne rzeczy więc czemu nie :)
    pozdrawiam i życzę duuużo słońca :*
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bardzo chętnie!=) wchodzę w to:)
    lubię ludzi z pasją... ahh a przez Twoje dredy tęsknię coraz bardziej za swoimi;( masz prawie takie same!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha ;) Już ten wisior , niestety, sprzedany ! :-) Jedyne prace, jakie teraz mam to wisiorek w Trendymanii i kilka prac w ARSNEO. Linki u mnie w profilu, jeśli coś Ci się spodoba to chętnie się wymienię. U mnie problem w tym, że mało prac mam :-(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty