hoola, wachlarze, poi, ogień itd, itd... :P

Dzisiaj pogoda była idealna na trening, chociaż teraz jest za oknem pomarańczowo. Dosłownie! Dziwnie się czuję, jakbym miała na nosie okulary przeciwsłoneczne. W głośnikach jeszcze leci taka muzyka <3 Jak jest tak za oknem, to od razu mam skojarzenia z wojną :/ Nie lubię tego. Aż zdjęcie zrobiłam, żeby pokazać.


Ogółem dzisiaj trenowałam na wszystkim prawie. Najpierw pokatowałam ukochane hoola hop, jak mi się marzy podpalane hoola :( Może kiedyś będzie mnie stać.




Potem podpaliłam sobie poi i wachlarze. Trzeba złapać wprawę po zimie :P Zdjęcia nie za dobre, jednak ciężko jest ustawiać aparat na drzewie, żeby móc sobie zrobić zdjęcie :P Widać zresztą różnicę, jak zdjęcie poi robiłam z ręki, a następne dwa z drzewa :P
 





A poza 'tryningiem' tak dzisiaj wyglądałam, dużo w sumie nie zmieniałam :P

 
żółta bluzka - tuba - wymianka ze strony mojeciuchy.pl 
czarny top - Diverse Reduta
alladynki - allegro
buty ze strony - deezee.pl   
kolczyki - masaladeco.pl

 

Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie wrzucić tego zdjęcia. Mina Nuki jest boska :D

 

A to kociczka sąsiadów z dołu. Aktualnie wyjechali, więc się nią zajmujemy. Złapałam moment jak ziewała :P

 

I żeby nie było, że się opuściłam, to zrobiłam sobie wczoraj kolczyki do sukienki na wesele, chociaż powiem szczerze, że teraz to już nie mam po co starać się o wygląd, jak już nie mam z kim iść ;(






Komentarze

  1. też idę sama na wesele:/ mam nadzieję, że wyczerpałam swój limit na idiotów, ale jak to mawia moja koleżanka: zawsze gdy tak myślę, znajduje się ktoś kto wyprowadza mnie z błędu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie kolczyki:)

    A ja Ci życzę,żeby się znalazł ktoś z kim pójdziesz na wesele:*:)

    Zazdroszczę pogody-u nas non stop leje i leje;( Masakra...

    No i fajnie jak tak sobie kręcisz hula hopem... Heh dzięki temu masz suuper figurę:) Mi się nie chce;) Jak kręciłam to kręciłam, a potem po chorobie odkładałam na jutro na jutro i do tej pory hula stoi i kurz zbiera ech:(

    Ślę buziaki:* 3maj się:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:*
    Facetem nie ma co sie przejmowac jestes sliczna zywiolowa zdziewczyna wiec dbaj o siebie dla siebie a nie dla faceta, masz sie dobrze czuc ty i tylko ty :* niech widzi jakie cudo stracil :*

    cudowne zdjecia :*

    Kolczyki swietne piekne jaaaa tezzzz cchceee takieeee :)


    heh pozdrawiam cie serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty