duuużo różności :)

Ba początek muszę pochwalić się, że zostałam wylosowana jako kolejna czytelniczka książki Wędrowniczki :) Wczoraj ją odebrałam i od razu zaczęłam czytać, chociaż mam tyle rzeczy do szkoły. Tak to jest. I już po pierwszych stronach naprawdę mnie wciągnęło! :) A książka przybyła do mnie od Barbary, która dosłała mi kilka dodatków trafiających w mój gust idealnie. A zakładka jest najcudowniejsza z tego wszystkiego. Jeszcze raz dziękuję :*


Oczywiście czekolady już nie ma :P

Już od bardzo długiego czasu chodziła za mną taka seryjka mała. Coś na wzór pór roku. I robione na raty, po jednym kolczyku na miesiąc w końcu powstały takie kolczyki :)


 WIOSNA



 LATO



 JESIEŃ



 ZIMA


A tu mix pogodowy :P


Zapraszam Was także na Candy, w których biorę udział, a trochę ich jest :) Wszystkie odnośniki macie po prawej stronie :)

Komentarze

  1. Masz fantazję, ekstra kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolczyki, okrutnie mi się podobają;-)
    Cieszę się,ze zakładka podoba się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Leciutkie optycznie - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolczyki są niesamowite !!! jeżeli są na sprzedaż to będę wdzięczna za informacje o cenie, wysyłce itd, bo chętnie zakupię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł! Wszystkie cztery pory roku bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo...widzę, że też tworzysz biżuterię :) Miałam, a właściwie miewam, takie fazy na drzewkowe naszyjniki (kolczyków nie robiłam), świetnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty