tragedia się stała :(

Może trochę zbyt szumnie powiedziane, jednak dwa dni siedziałam nad bransoletką, żeby na sam koniec zobaczyć, że nie starczy mi koralików :( Poszukiwania czas zacząć... Jakby ktoś miał przeźroczyste koraliki szklane 3mm przeźroczyste, lekko błękitne, to ja chętnie przygarnę. Zaraz zacznę obszukiwać sklepy, czy nie mają takich... Dopóki nie skończę, to pokażę tylko fragmenty bransoletki.
 


 
I miło mi powitać nowe obserwujące osoby :) Przyjemne to uczucie, gdy wiem, że chętnie tu zaglądacie :)

Komentarze

  1. Zagladamy, choć nie zawsze komentujemy.
    Niestety nie mam takich koralików :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny i chęć pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, mam nadzieję, że szybko znajdziesz koraliki:D byłaś w sklepie na Żelaznej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam :) Ale może się wybiorę. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm... ciężko wyczuc, jaki kolor tych koralików jest... bardziej w turkus wpada na fotach... mam jakieś coś błękitnych trochę, lekko zmatowione, bardziej zimne... jutro wezmę ze sobą, jeśli się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czasem bywa, ale może twoje poszukiwania zwieńczą te piękne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że Czworonóg zszedł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama nie mam już żadnych koralików 3mm, także niestety nie mogę pomóc :( Ale bransoleta zapowiada się ciekawie, oj bardzo... ;)Cierpliwości i znalezienia "tych jedynych" zatem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dryszka One są takie właśnie bardziej blade w błękit. Fotka ulepszona jest trochę ;P
    Nika Dzięki :) Mam nadzieję, że znajdę i jak zaprezentuję całość, to będzie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daniela Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doro, a co wystraszyłaś się? ;) Nie powiem, w pierwszym momencie dla mnie to była katastrofa i bliska załamaniu byłam :P Ale liczę, że znajdę to, czego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, współczuję. A bransoletka zapowiada się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doro na szczęście ogonki są zdrowiutke i żywe :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dzięki za każde słowo

Popularne posty